.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند. فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین
«شکست»، «کلاسیکو»، «شبی در میامی»، «آلبرت و سرقت الماس»، «روزی در تونگ یانگ» و «گنج»، فیلم‌های جدیدی هستند که از قاب شبکه‌های سیما پخش می‌شوند.(ادامه)
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم. مزایای «بریکس» برای ایران چیست؟
یک هفته از عضویت رسمی ایران در گروه «بریکس» گذشت و به همین مناسبت، در گزارشی به مزایای حضور کشورمان در جمع قدرت‌های نوظهور اقتصادی پرداخته‌ایم.(ادامه)
ارکستر ملی ایران در تشویق بی امان خیل تماشاگران و هنردوستان روسی در سالن کاپلا سن پترزبورگ به روی صحنه رفت. سالن تاریخی سن پترزبورگ به تسخیر ارکستر ملی ایران درآمد
ارکستر ملی ایران در تشویق بی امان خیل تماشاگران و هنردوستان روسی در سالن کاپلا سن پترزبورگ به روی صحنه رفت.(ادامه)
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد. این نمایندگان اعلام کردند خودروی خارج از نوبت نگرفته‌اند+ لیست 229 نفره
فهرست اسامی ۲۲۹ نماینده‌ای که به صورت شفاف و صریح هرگونه دریافت خودرو، خارج از نوبت از خودروسازان را تکذیب کرده اند منتشر شد.(ادامه)
هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل ضمن اعلام نهایی شدن قرارداد خرید جنگنده‌های سوخو ۳۵ روسیه گفت تعداد هواپیما‌ها و زمان تحویل آن‌ها محرمانه است. ایران قرارداد خرید سوخو-۳۵ از روسیه را نهایی کرد
هیئت نمایندگی ایران در سازمان ملل ضمن اعلام نهایی شدن قرارداد خرید جنگنده‌های سوخو ۳۵ روسیه گفت تعداد هواپیما‌ها و زمان تحویل آن‌ها محرمانه است.(ادامه)
کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو روز چهارشنبه گفت: خانم «الویرا نابیولینا» رئیس بانک مرکزی روسیه قرار است در آینده نزدیک به ایران سفر کند. رئیس بانک مرکزی روسیه به ایران سفر می‌کند
کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو روز چهارشنبه گفت: خانم «الویرا نابیولینا» رئیس بانک مرکزی روسیه قرار است در آینده نزدیک به ایران سفر کند.(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
بر اساس اطلاعات آژانس اتواستات روسیه، تا ژوئیه ۲۰۲۲، ۱۰۴۰۰ خودروی ایران خودرو در خیابان‌ها و جاده‌های روسیه وجود داشته است که بیشتر آن‌ها از مدل سمند (سدان کلاس C) بوده‌اند. این خودروی ایرانی در روسیه پرفروش شد
بر اساس اطلاعات آژانس اتواستات روسیه، تا ژوئیه ۲۰۲۲، ۱۰۴۰۰ خودروی ایران خودرو در خیابان‌ها و جاده‌های روسیه وجود داشته است که بیشتر آن‌ها از مدل سمند (سدان کلاس C) بوده‌اند.(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی حداقل سه نوع منتقد جدی در میان اصولگرایان دارد که می‌توانند به جای او رهبری جریان اصولگرایی را مدیریت کنند، به خصوص با توجه به این نکته که با مقاومت کمتری از سوی مخالفان قسم خورده لاریجانی رو به رو می‌شوند. علی لاریجانی رهبری اصولگرایان را به دست می‌گیرد یا به قدرت باز می‌گردد؟
شمال نیوز : علی لاریجانی حداقل سه نوع منتقد جدی در میان اصولگرایان دارد که می‌توانند به جای او رهبری جریان اصولگرایی را مدیریت کنند، به خصوص با توجه به این نکته که با مقاومت کمتری از سوی مخالفان قسم خورده لاریجانی رو به رو می‌شوند.(ادامه)
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: اصرار آژانس برای نصب دوربین در مکان‌هایی که در اثر عملیات تروریستی صدمه دیده است، در راستای همان عملیاتی است که علیه ایران صورت گرفته است و ما هرگز آن را نمی‌پذیریم. ایران ۵۰ سال است که عضو آژانس بین‌الملللی است و این نهاد باید به رفتار تبعیض‌آمیز و سیاسی خاتمه دهد....(خبر)
(ادامه)
اشرف غنی افغانستان را ترک کرد/ ارگ ریاست جمهوری به دست طالبان افتاد/ فرار آمریکایی‌ها از پشت بام سفارت/ رئیس دولت موقت افغانستان چه کسی است؟ + عکس(خبر)
(ادامه)
 شاید در آینده‌ای نزدیک مسیر اصلاح‌طلب و اصولگرا به طور کامل تغییر کند. علی لاریجانی از نوع دبیرکلی حزب؛ اصلاح‌طلب اصولگرا یا اصولگرای اصلاح‌طلب
شاید در آینده‌ای نزدیک مسیر اصلاح‌طلب و اصولگرا به طور کامل تغییر کند. (ادامه)
 برخی رسانه ها شایعه ای را در باره واکسن اسپوتنیک وی و تولید مشترک آن در ایران مطرح کردند که بلافاصله با تکذیب قاطع کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه مواجه شد.

پاسخ سفیر ایران در روسیه به یک شایعه عجیب در باره واکسن *اسپوتنیک وی"
برخی رسانه ها شایعه ای را در باره واکسن اسپوتنیک وی و تولید مشترک آن در ایران مطرح کردند که بلافاصله با تکذیب قاطع کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه مواجه شد. (ادامه)
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. نتایج انتخابات شوراهای شهر در شهرستان‌های استان‌ مازندران + اسامی
با پایان یافتن فرآیند اخذ رای، شمارش آراء ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا آغاز شده است و نتایج توسط فرمانداری شهرهای استان مازندران اعلام می‌شود. (ادامه)
از خرداد تا آذر ۶۰ میلیون دوز واکسن روسی به ایران ارسال خواهد شد / اجرای این قرارداد از ۱۰ خرداد آغاز می‌شود
کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه با بیان اینکه قرارداد دوم خرید واکسن اسپوتنیک-وی از روسیه از دهم خردادماه وارد مرحله اجرایی می‌شود گفت: بر اساس قرارداد جدید ۶۰ میلیون دوز واکسن اسپوتنیک-وی، در فاصله ماه‌های خرداد تا آذر سال جاری به ایران ارسال خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه مقامات روسیه در کرملین تاکنون به افشای فایل صوتی مصاحبه ظریف واکنش نشان نداده‌اند، اما رسانه‌های روس جزییات آن را به روایت خودشان تحلیل کرده اند. واکنش تند روسیه به افشای فایل صوتی ظریف / ظریف مصاحبه را منتشر کرده است؟
شمال نیوز : اگرچه مقامات روسیه در کرملین تاکنون به افشای فایل صوتی مصاحبه ظریف واکنش نشان نداده‌اند، اما رسانه‌های روس جزییات آن را به روایت خودشان تحلیل کرده اند.(ادامه)
پنجمین محموله واکسن اسپوتنیک وی به ایران ارسال شد
پنجمین محموله واکسن کرونا روسی «اسپوتنیک وی» امروز به تهران ارسال شد.(ادامه)
محموله چهارم واکسن روسی در راه ایران
چهارمین محموله از واکسن اسپوتنیک وی به میزان ۱۰۰ هزار دوز روز پنجشنبه از مسکو به ایران ارسال شد.(ادامه)
دومین محموله واکسن روسی به ایران ارسال شد
سید کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه اعلام کرد که دومین محوله واکسن روسی موسوم به «اسپوتنیک وی» امروز جمعه با یک پرواز اختصاصی به تهران ارسال شد. (ادامه)
اعلام زمان ارسال دومین محموله واکسن روسی به ایران
نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و روسیه دیروز (چهارشنبه) توافقنامه همکاری‌های گسترده در سلامت امضا کردند.(ادامه)
تولید واکسن مشترک ایران و روسیه تا ۲ ماه آینده
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه گفت: امیدواریم با اهتمام صورت گرفته از سوی تهران و مسکو طی دو ماه آینده به تولید مشترک واکسن اسپوتنیک در ایران برسیم. (ادامه)
مذاکرات ایران و روسیه با هدف تولید واکسن کرونای روسی در ایران
رئیس سازمان غذا و دارو که به مسکو سفر کرده، از مذاکرات نهایی با شرکت گامالیای روسیه برای تولید واکسن ضدکرونای اسپوتنیک‌ در داخل ایران خبر داده است. (ادامه)
زمان ارسال محموله‌های بعدی واکسن اعلام شد
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه گفت: شرایط برای ارسال محموله‌های بعدی واکسن کووید ۱۹ به کشور فراهم شده است. سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه گفت: شرایط برای ارسال محموله‌های بعدی واکسن کووید ۱۹ به کشور فراهم شده است. (ادامه)


نخستین محموله از واکسن‌های کرونا از فرودگاه مسکو در روسیه با پرواز هواپیمایی ماهان ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه امروز (پنجشنبه، ۱۶ بهمن) در فرودگاه امام‌خمینی‌(ره) به زمین نشست. واکسن کرونا بالاخره به ایران رسید
نخستین محموله از واکسن‌های کرونا از فرودگاه مسکو در روسیه با پرواز هواپیمایی ماهان ساعت ۱۵ و ۵۰ دقیقه امروز (پنجشنبه، ۱۶ بهمن) در فرودگاه امام‌خمینی‌(ره) به زمین نشست.(ادامه)
آیا ایران تنها واردکننده واکسن روسی کرونا است؟
سخنگوی سازمان غذا و دارو به‌تازگی از صدور مجوز مصرف اضطراری واکسن روسی کرونا در ایران خبر داده است؛ در این گزارش آنچه باید از واکسن کرونای روسی بدانیم، آورده شده است. (ادامه)
ایران و روسیه درباره واکسن کرونا همکاری می‌کنند
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران گفت: ایران با طرف روسی در مورد واکسن کرونا همکاری می‌کند.(ادامه)
واکسن کرونا، ساخت ايران-روسيه
سفیر کشورمان در روسیه در گفت‌وگوی مجازی با رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه به گفت‌وگوی رؤسای جمهور و وزرای بهداشت دو کشور و توافق نسبت به همکاری‌های مشترک فیمابین اشاره کرد.(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
سرنوشت ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات کشور و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یازدهم همچنان نامعلوم است. مهمترین گزینه‌های ریاست مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات چه کسانی هستند؟
سرنوشت ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس، دیوان محاسبات کشور و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یازدهم همچنان نامعلوم است.(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.